Архівний відділ

Славутицької міської ради

Київської області

a

Звіт

Підсумки роботи архіву за 2012 рік


 

Підсумки

роботи архівного відділу Славутицької міської ради за 2012 рік

 

Архівний відділ, виконуючи завдання Плану розвитку архівної справи на 2012 рік, досягнув позитивних результатів з основних напрямків своєї діяльності.

 

1. Основні організаційні заходи архівних установ.

Начальник архівного відділу у 2012 році брала участь у  колегіях Державного архіву Київської області. Проведено семінар-практикум для працівників діловодних та архівних служб установ міста  і прийнято участь в семінарі для працівників виконавчого комітету.

 

2. Забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду.

У центрі уваги архівного відділу залишалися питання забезпечення збереження документів Національного архівного фонду, створення належних умов їх зберігання.

Приміщення обладнано протипожежною сигналізацією і підключено до ЦП.

В архівному відділі станом на 01.01.2013 року зберігається 2465 од. зб. постійного зберігання та 3405 од. зб. з особового складу.

Загальна площа архівосховища складає 25,88 кв. м., протяжність стелажних полиць – 116,8 м, ступінь заповнення стелажного обладнання – 97,83 %.

З метою поліпшення умов зберігання,  закартоновані всі документи НАФ.

У 2012 році проведена перевірка наявності та фізичного стану 805 од.зб. (1 фонд).

Протягом звітного періоду в архівосховищі проведені санітарні дні, здійснені 101 вимірювання температурно-вологісного режиму.

3. Державний облік документів НАФ.

Проведена повна каталогізація управлінської документації Славутицької міської ради та її виконавчого комітету та державного підприємства трест "Славутичатоменергобуд".

Тематика складених карток : виділення земельних ділянок установам і громадянам; створення, ліквідація та реорганізація установ і підприємств; оформлення права власності; введення в експлуатацію промислових підприємств, житлових будинків; про перейменування вулиць.

4. Формування Національного архівного фонду. Організація зберігання документів в архівних підрозділах підприємств, установ і організацій.

Протягом 2012 року архівним відділом здійснювались заходи щодо поповнення Національного архівного фонду документами НАФ.

Протягом звітного року до архівного відділу на постійне зберігання надійшло 226 од. зб. управлінської документації.

У звітному році експертна комісія архівного відділу схвалила описи на 278 од.зб. управлінської документації, та погодила описи на 185 од.зб. з особового складу, 13 номенклатур справ, 1 інструкцію з діловодства, 3 положення про ЕК та 17 положень про архівний підрозділ.

 

Архівним відділом у 2012 році було проведено  5 комплексних, 4 тематичних, 3 контрольних перевіряння підприємств, установ і організацій. Станом на 01.01.2013 року кількість установ - джерел формування НАФ становить 64, з них джерел комплектування архівного відділу - 25, що складає 40 % від загальної кількості установ.

Погоджені номенклатури справ мають 66 % установ - джерел формування НАФ. Окремі приміщення для зберігання документів мають 13 установ.

Архівний відділ протягом звітного періоду продовжував здійснювати контроль за станом упорядкування документів по встановлені роки в установах-джерелах формування НАФ.

Разом з тим, залишаються проблеми щодо організації зберігання документів в архівних підрозділах підприємств, установ і організацій.

5. Використання інформації документів Національного архівного фонду.

Основною формою використання інформації , залишається виконання тематичних запитів.

Виконано 192 тематичних запити (рішення виконкому, про надання у постійне користування земельних ділянок, акти прийомки в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, реєстрація та реорганізація підприємств та інш.), 1 запит переадресовано.  Надійшов 301 запит соціально-правового характеру, з них 1 запит переадресовано за призначенням.  Всі запити, які надходять, про підтвердження трудового стажу та розмір заробітної плати. Виконано 493 запитів  - 95,33 %.  Розглянуто на особистому прийомі 144 звернення громадян. Скарг від громадян не було. Надано 25 консультацій з питань місцезнаходження документів діючих та ліквідованих установ

Проводилась робота користувачів. Всього користувачів за рік було 4, а відвідувань – 5. Опрацьовано відвідувачами 25 справ.

 

6. Трудовий архів.

Станом на 01.01.2013 на території м.Славутича трудовий архів не  створено. Документи з особового складу приймаються архівним відділом міської ради

 

Начальник архівного відділу                                                    М.В.Пархоменко