Архівний відділ Славутицької міської ради Київської області |
|
Звіт Підсумки роботи архіву за 2014 рік Архівний відділ, виконуючи завдання Плану розвитку архівної справи на 2014 рік, досягнув позитивних результатів з основних напрямків своєї діяльності.
1. Основні організаційні заходи архівних установ. Начальник архівного відділу у 2013 році взяла участь у колегіях Державного архіву Київської області, тематичному семінарі „Організація роботи архівних установ Київської області”. Проведено семінар-практикум для працівників діловодних та архівних служб установ міста і прийнято участь в семінарі для працівників комунального підприємства „Фонд комунального майна” та Центру професійного розвитку.
2. Забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду. У центрі уваги архівного відділу залишалися питання забезпечення збереження документів Національного архівного фонду, створення належних умов їх зберігання. Приміщення обладнано протипожежною сигналізацією і підключено до ЦП. В архівному відділі станом на 01.01.2015 року зберігається 3066 од. зб. постійного зберігання та 3622 од. зб. з особового складу. Загальна площа архівосховища складає 25,88 кв. м., протяжність стелажних полиць – 151,2 м, ступінь заповнення стелажного обладнання – 111,5 %. З метою поліпшення умов зберігання, закартоновані всі документи НАФ. У 2014 році проведена перевірка наявності та фізичного стану 190 од.зб. (3 фонди).
Протягом звітного періоду в архівосховищі проведені санітарні дні, здійснені 102 вимірювання температурно-вологісного режиму. 3. Державний облік документів НАФ. Проводиться каталогізація управлінської документації Славутицької міської ради та її виконавчого комітету. Проведена повна каталогізація державного підприємства трест "Славутичатоменергобуд". Тематика складених карток : виділення земельних ділянок установам і громадянам; створення, ліквідація та реорганізація установ і підприємств; оформлення права власності; введення в експлуатацію промислових підприємств, житлових будинків; про перейменування вулиць. 4. Формування Національного архівного фонду. Організація зберігання документів в архівних підрозділах підприємств, установ і організацій. Протягом 2014 року архівним відділом здійснювались заходи щодо поповнення Національного архівного фонду документами НАФ. Протягом звітного року до архівного відділу на постійне зберігання надійшло 379 од. зб. управлінської документації. У звітному році експертна комісія архівного відділу схвалила описи на управлінську документацію 763 од.зб.., описи з особового складу 557 од.зб., 13 номенклатур справ, 2 інструкції з діловодства, 14 положень про ЕК та 2 положення про архівний підрозділ.
Архівним відділом у 2014 році було проведено 5 комплексних, 3 тематичні, 4 контрольні перевіряння підприємств, установ і організацій. Станом на 01.01.2015 року кількість установ - джерел формування НАФ становить 58, з них джерел комплектування архівного відділу - 23, що складає 40 % від загальної кількості установ. Погоджені номенклатури справ мають 67 % установ - джерел формування НАФ. Окремі приміщення для зберігання документів мають 13 установ. Архівний відділ протягом звітного періоду продовжував здійснювати контроль за станом упорядкування документів по встановлені роки в установах-джерелах формування НАФ. Разом з тим, залишаються проблеми щодо організації зберігання документів в архівних підрозділах підприємств, установ і організацій.
5. Використання інформації документів Національного архівного фонду. Основною формою використання інформації, залишається виконання тематичних запитів. Виконано 146 тематичних запити (рішення виконкому, про надання у постійне користування земельних ділянок, акти прийомки в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, реєстрація та реорганізація підприємств та інш.), всі запити виконані з позитивним результатом. Надійшло 260 запитів соціально-правового характеру, з них 4 запити переадресовано за призначенням та 11 з негативною відповіддю. Всі запити, які надходять, про підтвердження трудового стажу та розмір заробітної плати. Виконано 391 запит - 96,3 %. Розглянуто на особистому прийомі 354 звернення громадян. Скарг від громадян не було. Проводилась робота користувачів в читальному залі. Всього за рік був 1 користувач. Опрацьовано відвідувачем 15 справ.
6. Трудовий архів. Станом на 01.01.20158 на території м.Славутича трудовий архів не створено. Документи з особового складу приймаються архівним відділом міської ради
Начальник архівного відділу М.М.Мацук |