Архівний відділ

Славутицької міської ради

Київської області

a

План

План розвитку архівної справи на 2013 рік


 

№ з/п

Назва заходів

Термін
виконання

Виконавці

Відмітка
про
виконання

1. Забезпечення збереженості та державний облік документів НАФ

1.1.

Перевіряння наявності документів – 217 справ

 

Головний спеціаліст архівного відділу

 

2. Формування НАФ та експертиза цінності документів.

2.1.

Приймання на державне зберігання Управлінської документації – 163 од.зб.

 

 

 

2.2.

Схвалення ЕПК

 

начальник архівного відділу

 

 

-описів справ на управлінську документацію – 140 од. зб.

 

начальник архівного відділу

 

 

-з особового складу – 120 од.зб.

 

начальник архівного відділу

 

 

-номенклатур справ – 10

 

начальник архівного відділу

 

 

-положень про ЕК – 1

 

начальник архівного відділу

 

 

-положень про архівні підрозділи  – 2

 

начальник архівного відділу

 

 

-інструкцій з діловодства  - 1

 

начальник архівного відділу

 

2.3.

Проведення перевірянь підприємств, установ і організацій – 11 перевірок

 

начальник архівного відділу

 

3. Використання інформації документів НАФ

3.1.

Виконання запитів: тематичних – 60
соціально-правового характеру - 110

 

головний спеціаліст, начальник архівного відділу

 

3.2.

Організація роботи користувачів у читальному залі

 

головний спеціаліст, начальник архівного відділу

 

 

Планується збільшити  бюджет  часу на розгляд номенклатур справ, інструкцій з діловодства,  положень про архівні підрозділи установ, підприємств та організацій, надання  консультаційно-методичної допомоги  в їх складанні  у  зв’язку  із  затвердженням  нових  нормативних  актів, оновлювати  інформацію власної сторінки  веб-сайту "Електронна мережа архівів Київщини", продовжити ведення  картотеки  обліку  місцезнаходження  документів  ліквідованих  та  реорганізованих  підприємств,  установ  і  організацій,  документи  з  особового  складу  яких  перебувають  на  зберіганні  в  архівному  відділі  Славутицької міської ради,   продовжитирозміщення   відомостей  про  місцезнаходження  документів  ліквідованих  підприємств,  установ  і  організацій на  власній сторінці веб-сайту «Електронна мережа архівів Київщини», переведення   в  електронний  формат  каталожних  карток за 1987-2006 роки, переведення  в  електронний  формат  описи  справ за 1987-2006 роки (Excel).