Архівний відділ

Славутицької міської ради

Київської області

a

План

План розвитку архівної справи на 2019 рік


У плані  на 2019 рік  передбачено:

1. Виконати заходи щодо переведення в електронну форму довідкового апарату до документів Національного архівного фонду (далі – НАФ), зокрема удосконалення описів.

2. Оприлюднити на веб-сайті архівного відділу виконавчого комітету Славутицької міської ради (далі – архівний відділ) оцифровані копії документів НАф та довідкового  апарату до них із метою забезпечення віддаленого доступу користувачів (у разі наявності технічних можливостей).

3. Провести роботу по створенню та обліку фонду користування на документи НАФ, що користуються попитом користувачів, та великоформатних документів.

4.  Виконати  завдання і заходи, передбачені  Програмою здійснення контролю за  наявністю,  станом  і  рухом  документів  Національного архівного фонду  на  2009-2019  роки.

5.Вжити заходів щодо посилення охоронного та протипожежного  режимів зберігання документів НАФ, забезпечити надійність експлуатації їх інженерних мереж та комунікацій.

6. Провести роботу по  виявленню  унікальних документів НАФ, зокрема у музеях і бібліотеках,  та подати анотовані переліки унікальних документів НАФ  на розгляд експертно-перевірної комісії Державного архіву Київської області.

7. Провести роботу по обліку справ, не виявлених у процесі перевіряння наявності і стану справ, підготувати та подати на розгляд  комісії Державного архіву Київської області з контролю за наявністю, станом та розшуком документів НАФ відповідних документів з метою зняття з обліку справ, що перебували у розшуку (щодо документів, шляхи розшуку яких вичерпано або причини відсутності яких документально підтверджено).

8. Провести фотодокументальні виставки до 100-річчя проголошення Акта Злуки Української Народної Республіки і Західноукраїнської Народної Республіки; 205-ї річниці від дня народження Т.Г.Шевченка; 140-річчя від дня народження С.В.Петлюри; 200-річчя від дня народження П.О.Куліша; 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів із України; 100-річчя Першого Зимового походу армії УНР.

9. Провести     роботу    щодо   легалізації   програмного   забезпечення,   що використовується   в    архівному     відділі або перейти на програмне забезпечення з відкритим кодом.

10. Провести роботу по впровадженню технологій резервного копіювання інформації з серверів та сховищ даних.

11. Провести заходи щодо захисту інформації в інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах.

 

 

1. Забезпечення збереженості документів та державний

облік документів НАФ

 

1.1.-1.3. Реставрація, ремонт, оправлення та підшивка документів не планується.

1.4.-1.5 Консерваційно-профілактичне оброблення, створення страхового фонду не планується.

1.6.  Картонування документів.

1.7.  Перевіряння наявності документів:   

- Управління фінансів Славутицької міської ради Київської області;

-  Управління Пенсійного фонду України у місті Славутичі;

- Відділення Державного казначейства у місті Славутичі;

- Відділ у справах сім'ї та молоді виконавчого комітету Славутицької міської ради.

1.8. Виявлення унікальних документів.

1.9. -1.10. Здійснення грошової оцінки, страхування унікальних документів не планується.

   

 

2. Створення та розвиток довідкового апарату до документів НАФ

 

2.1.-2.2. Описування документів, удосконалення та переробка описів не планується.

2.3.  Планується проведення каталогізації  документів Славутицької міської ради та її виконавчого комітету. Проводиться робота по переведенню каталожних карток в електронний формат.

 

3. Формування НАФ та експертиза цінності документів.  Організація зберігання документів в архівних підрозділах підприємств, установ і організацій

 

3.1.  Приймання на державне зберігання управлінської документації, документів з кадрових питань (особового складу).

3.2. Схвалення описів на управлінську документацію та погодження описів з особового складу, номенклатури справ.

3.3. Проведення експертизи цінності документів не планується.

3.4. Упорядкування на договірних засадах не планується.

3.5.1. Проведення комплексних перевірянь організації роботи архівних підрозділів і організації діловодства в установах – джерелах формування НАФ міського значення.

3.5.2.  Проведення оглядів забез­печення збереженості документів НАФ та стану діловодства на підприємствах, в установах і організаціях не планується.

3.5.3 Проведення заходів з підвищення кваліфікації працівників діловодних, експертних та архівних служб установ, організованих архівним відділом.

 

4. Використання інформації документів НАФ

 

4.1. Ініціативне інформування.

4.2.  Виконання запитів:

-         тематичних

-         соціально-правового характеру ( про місце роботи, заробітну плату)

-         кількість звернень від громадян.

4.3. Підготовка фотодокументальної виставки, публікації у пресі  "З історії міста".

4.4. Організація роботи користувачів у читальному залі.

 

 

5. Зміцнення матеріально-технічної бази архівів, їх охоронної                          і пожежної безпеки

 

5.1.-5.2.  Заміни, ремонту та отримання додаткових приміщення не планується.

5.3. Збільшення протяжності стелажного обладнання не планується.

5.4.-5.5. Встановлення та ремонт пожежної та охоронної сигналізації не планується.

5.6.-5.7. Встановлення/ремонт автоматичних систем пожежогасіння, системи кондиціювання та вентиляції повітря не планується.

5.8. Оброблення дерев`яних  конструкцій вогнегасним розчином не планується.