Архівний відділ

Славутицької міської ради

Київської області

a

План

План розвитку архівної справи на 2018 рік


 У плані  на 2018 рік  передбачено:

1.  Виконати  завдання і заходи, передбачені  Програмою здійснення контролю за  наявністю,  станом  і  рухом  документів  Національного архівного фонду  на  2009-2019  роки в архівному відділі Славутицької  міської ради.

2.Виконати  завдання і заходи, визначені наказом  Укрдержархіву від 15.08.2012  № 145 "Про  посилення  протипожежного  захисту  в  архівних  установах" та наказу Державного архіву Київської області від 22.08.2012         № 60 "Про посилення протипожежного захисту в архівних відділах райдержадміністрацій, міських рад, трудових архівах".

3.Вжити заходів щодо посилення охоронного режиму  архівних приміщень, забезпечити надійність експлуатації їх інженерних мереж та комунікацій.

4. Провести роботу по  виявленню унікальних документів НАФ що зберігаються в архівному відділі Славутицької міської ради та подати анотовані переліки унікальних документів НАФ на розгляд експертно-перевірної комісії Державного архіву Київської області з урахуванням вимог Методики віднесення документів Національного архівного фонду до унікальних, затвердженої наказом Міністерства юстиції України 16.08.2016 № 2505/5, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18.08.2016 за № 1148/29278.

5. Провести роботу по  виявленню  унікальних документів НАФ, що зберігаються в музеях і бібліотеках,  та подати анотовані переліки унікальних документів НАФ музеїв і бібліотек на розгляд експертно-перевірної комісії Державного архіву Київської області.

6. Організувати облік справ, не виявлених в процесі перевіряння наявності і стану справ, що знаходяться в розшуку, складання списків цих справ та подання їх до Державного архіву Київської області.

7. Забезпечити створення страхового фонду на документи НАФ.

8. Провестироботу постворенню фонду користування на документи НАФ, зокрема у вигляді цифрових копій.

9.Провестироботу пооцифруванню та переведенню в електронний вигляд описів.

10.Вжити  заходи  щодо дотримання  нормативних  вимог  до  організації  своєчасного  обліку документів,  що  надходять  на  державне зберігання;  вивіряння  та  уточнення  облікових  документів.

11. Провести фотодокументальні виставки до 100-річчя проголошення незалежності Української Народної Республіки; 100-річчя бою під Крутами; 100-річчя з дня народження Гончара О.Г.; 1030-річчя хрещення Київської Русі-України; 80-х  роковин Великого терору – масових політичних репресій 1937-1938 років; 85-х роковин Голодомору 1932-1933 років в Україні.   

12. Провести наради (семінари) з підвищення кваліфікації працівників  діловодних  та архівних служб підприємств, установ і організацій щодо впровадження нормативно-правових актів, у т.ч. Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх  підготовки до передавання на архівне зберігання.

13. Постійно  оновлювати  інформацію власної сторінки  веб-сайту (веб-сторінку).

14. Провести     роботу    щодо   легалізації   програмного   забезпечення,   що використовується   в    архівному     відділі    Славутицької міської ради.

15. Провести роботу по впровадженню технологій резервного копіювання інформації з серверів та сховищ даних.

16. Провести заходи щодо захисту інформації в інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах.

17. Вжити заходи щодо виконання Закону України «Про запобігання корупції».

18. Провести  роботу  з  організації  практики  студентів  в  архівних  відділах районних державних адміністрацій, міських рад.

19. Провести наради-семінари з актуальних питань архівної справи.

20. Взяти участь у конкурсі науково-методичних та науково-інформаційних робіт з архівознавства, документознавства, археографії.

21. Підготувати та подати на затвердження міську  програму розвитку архівної справи.

                                                  

1. Забезпечення збереженості документів та державний

облік документів НАФ

 1.1.-1.3. Реставрація, ремонт, оправлення та підшивка документів не планується.

1.4.-1.5 Консерваційно-профілактичне оброблення, створення страхового фонду не планується.

1.6.  Картонування документів.

1.7.  Перевіряння наявності документів: 

- Державне  будівельне  підприємство  трест “Славутичатоменергобуд”;

- Державне підприємство  «Національна атомна енергогенеруюча  компанія “Енергоатом” Відокремлений підрозділ «Атомремонтсервіс»;

- Державний заклад "Славутицька санітарно-епідеміологічна станція об‘єкту з особливим режимом роботи"  Міністерства охорони здоров‘я України

1.8. Виявлення унікальних документів.

1.9. -1.10. Здійснення грошової оцінки, страхування унікальних документів не планується.

  

2. Створення та розвиток довідкового апарату до документів НАФ

 2.1.-2.2. Описування документів, удосконалення та переробка описів не планується.

2.3.  Планується проведення каталогізації  документів Славутицької міської ради та її виконавчого комітету. Проводиться робота по переведенню каталожних карток в електронний формат.

 3. Формування НАФ та експертиза цінності документів.  Організація зберігання документів в архівних підрозділах підприємств, установ і організацій

 3.1.  Приймання на державне зберігання управлінської документації, документів з особового складу.

3.2. Схвалення описів на управлінську документацію та погодження описів з особового складу, номенклатури справ.

3.3. Проведення експертизи цінності документів не планується.

3.4. Упорядкування на договірних засадах не планується.

3.5.1. Проведення комплексних перевірянь організації роботи архівних підрозділів і організації діловодства в установах – джерелах формування НАФ міського значення.

3.5.2.  Проведення оглядів забез­печення збереженості документів НАФ та стану діловодства на підприємствах, в установах і організаціях не планується.

3.5.3 Проведення заходів з підвищення кваліфікації працівників діловодних, експертних та архівних служб установ, організованих архівним відділом.

 4. Використання інформації документів НАФ

 4.1. Ініціативне інформування.

4.2.  Виконання запитів:

-         тематичних

-         соціально-правового характеру ( про місце роботи, заробітну плату)

-         кількість звернень від громадян.

4.3. Підготовка фотодокументальної виставки, публікації у пресі  "З історії міста".

4.4. Організація роботи користувачів у читальному залі.

 5. Зміцнення матеріально-технічної бази архівів, їх охоронної і пожежної безпеки

 5.1.-5.2.  Заміни, ремонту та отримання додаткових приміщення не планується.

5.3. Збільшення протяжності стелажного обладнання не планується.

5.4.-5.5. Встановлення та ремонт пожежної та охоронної сигналізації не планується.

5.6.-5.7. Встановлення/ремонт автоматичних систем пожежогасіння, системи кондиціювання та вентиляції повітря не планується.

5.8. Оброблення дерев`яних  конструкцій вогнегасним розчином не планується.

 

 

Начальник  

архівного відділу                                                                      М.М. Мацук